Thursday 23 October 2014

Kasih Abadi

Seperti yang ku sangkakan,
jika aku berterus terang kepadamu,
maka hal ini akan terjadi.

Seperti yang ku sangkakan,
jika aku meluahkan perasaan ku padamu,
maka hal ini akan terjadi,

Seperti yang ku sangkakan,
jika aku mula merindui dirimu,
maka hal ini akan terjadi.

Seperti yang ku sangkakan,
jika aku bersifat jujur padamu,
maka hal ini akan terjadi.

Seperti yang ku sangkakan,
jika aku menyatakan sayang padamu,
maka hal ini akan terjadi.

Seperti yang ku sangkakan,
jika aku menyatakan ketelusan hatiku padamu,
maka hal ini akan terjadi.

Seperti yang ku sangkakan,
aku terpaksa mengharungi dugaan ini dengan tabah,
setabah mana pun hatiku,
ia tetap akan menagis sekalipun ia tidak mengalir melalui mata,
namun hanya allah yang maha mengetahui segalanya.


No comments:

Post a Comment